23. Panusta kogukonda

Foto: Community Relations

Üks parimaid viise end hästi tunda ning olla tänulik selle eest, mis sul olemas on, on see, mida sa teistele endast anda/pakkuda saad. Osale näiteks vabatahtlikuna mõnel üritusel või ühendusse (lastekodud, varjupaigad jms), sellega panustad paremasse kogukonda. Teiste aitamine võib muuta su mõttemaailma ning aidata sul hakata positiivselt mõtlema ning ellu suhtuma.

4. Loe positiivseid ning inspireerivaid materjale

Foto: In Search of Adam
Foto: In Search of Adam

Veeda igapäevaselt oma aega, lugedes midagi, millel on sinule positiivne efekt ning soodustab sinu positiivset mõtlemist. Iga inimene leiab temale just sobiva lugemisallika, olgu selleks siis Piibel, mõni eneseabi raamat või inspireerivad aforismid, mis aitavad sul keskenduda olulisele elus. Selline tegevus võib olla suurepärane algus ning lõpetus päevale. Pühenda sellele aega kasvõi 10 minutit korraga, nii hommikul ärgates kui õhtul voodisse minnes.

Eelmine artikkel21. sajandi revolutsiooniline maksusüsteem
Järgmine artikkelKuidas peatada negatiivseid mõtteid ja emotsioone
Kõik tuleb sinuni siis, kui selleks on õige aeg ja mil oled selleks vaimselt ja füüsiliselt valmis...

1 kommentaar

JÄTA OMA VASTUS

Palun lisa oma kommentaar
Palun sisesta oma nimi