Tervise hoidmise ja taastamise lihtne tee

0
5996

Me kõik teame tervise kohta päris palju, eriti siis, kui see on käest lastud. Niiviisi tuleb paljudele meelde, kui hea on olla terve, kui vajalik on olla terve ja paljud vaimsed Õpetajad on meenutanud ikka ja jälle, et vaimsele teele tuleb asuda siis, kui keha on terve ja tugev, noor ja vastupidav. Paljud inimesed lükkavad vaimse tegevuse kaugesse tulevikku, arvates, et see on kuidagi eraldi asi ja vajab pikka ettevalmistust, kuid hiljem, kui tervis on käest, siis tuleb neile meelde nende mõtteviis ja nad kahetsevad seda hirmsasti, mõeldes, et oleks siis nüüd seda tervist ja paljud surmaga silmitsi seisjad nutavad taga just seda kaotatud tervist ja elujõudu.

Miks siis sedasi teha? Miks peaksime põletama elu ja tervist, et saada nautida mõningaid meelelisi naudinguid tervise arvelt? Kas selles peitub mingi võit?

Tuleksime ehk tagasi selle juurde, mida tervis meile annab:

  1. Võimaluse elada täisväärtuslikku elu ja üldsegi mitte loobuda elu nautimisest,
  2. Võimaluse saada võimalikult vara teada elu suurimatest saladustest ja avastada enda Tõeline Mina,
  3. Võimaluse olla abiks teistele ja pidevalt andes saada kõike kuhjaga tagasi,
  4. Võimaluse olla edukas ka maistes asjades,
  5. Võimaluse saada terveid järglasi,
  6. Võimaluse elada tervena elupäevade lõpuni.

Aga ikkagi

Iga inimene tahab elada pikka, täisväärtuslikku ja tervet elu. Miks aga on siis kõikjal nii palju haigeid inimesi, seda vaatamata soole, vanusele ja ühiskondlikule positsioonile? Miks ei vähene haiglate ja arstide arvu suurenemisega haigete arv, vaid pigem hoopis suureneb? Miks on samuti arstide hulgas, kes peaksid aitama meil terved olla, samuti nõnda palju kroonilisi haigeid? Kes on süüdi selles, et 40-50ks eluaastaks, vahest ka varem, on meie tervis nii kiiresti käest lagunemas? Miks elab meie maades inimene keskmiselt 60 aastaseks, kusjuures teadlased on tõestanud, et inimese organid on määratud töötama 120-140 eluaastani?

Inimene on oma tervise suurim vaenlane

Kahjuks ei käitu ükski elav olevus Maa peal oma tervisega ümber nii julmalt, kui seda teeb inimene. Selle tulemusena raisatakse imeline looduse and käest hämmastava kergusega.
Kuid kui teie jaoks on oluline teie tervis ja te olete valmis enda eest hoolitsema mitte kolm päeva enne surma, vaid kolm aastat enne haiguse teket, siis on see teave mõeldud teile!

Inimene on veendunud, et keegi teine tema kõrvalt peab talle tervist andma – arst, ravitseja, loodab imettegevatele ravimitele ja seadmetele. Ta arvab, et temast endast sõltub vähe, lootes tänapäeva meditsiini ja spetsialistide peale, kes kõik peaksid talle tema tervise taastama: „Ma tulin arsti vastuvõtule ja arst on kohustatud mind terveks tegema!“

Foto: lambie-nairn.com
Foto: lambie-nairn.com

Just sellise suhtumisega on enamus inimesi, kes ei mõtle oma tervise peale, vaid see tuleb neile meelde alles siis, kui nad on haigestuvad. Ja siis nad töinavad ja halavad, muutes haigused harjumusteks või hakkavad end ravima. Mürgitades oma organismi keemiliste ravimitega, kõrvaldame me teravad haiguse vormid ja ilmingud, puudutamata nende ilmumise põhjuseid. Selle tulemusena hakkab tervis halvenema ja tekivad üha uuemad haigused.

Käesoleva elu tõde seisneb selles, et isegi arstid ja teised meedikud ei tea, kuidas ilma haigusteta elada. Neid õpetatakse, kuidas õigesti ravida, mitte aga seda, kuidas terved olla. Kui te aga olete sattunud haige rolli, siis on see vaid teie enda isiklik vastutus, mitte arsti oma.

Kahjuks pole teil harjumust terve olla, paljude põlvkondade vältel on inimestele õpetatud, kuidas õigesti haiged olla ja end ravida.

Aga kui te mõtlete olla terved, ilusad, noored, siis tuleb teil omandada teadus sellest, kuidas tervist hoida ja taastada. Isegi iidne Ajurveeda tähendab enesetervendamise teadust.

Inglased ütlevad: „Tervis, see on meie kapital. Ühed hoiavad seda ja rohkendavad, teised aga raiskavad seda mõtlematult ja jäävad peagi tühjade pihkudega…“

Mida oleks vaja teha?

Me soovitame võtta vastutuse oma tervise eest enda kanda, tehes endale ise need küsimused loogikale, teadmistele, kogemustele, looduse seadustele toetudes selgeks ja kasutades kõige selle juures TERVISE KONTSEPTSIOONI. Meie peamiseks ülesandeks on aidata organismil aktiviseerida inimese isiklikke ressursse, et ta saaks ise hakkama kõigi väliste ja seesmiste probleemidega.

Kas te tahate olla alati terved?

Esitage endale see küsimus ja kui te vastasite sellele jaatavalt, siis on mõtet ka edasi lugeda. On vaid 2 varianti: kas tegelda oma tervisega pidevalt või vaadata, kuidas see järkjärgult kaob. Kolmandat varianti pole antud, sest kui te tegelete oma tervisega aegajalt, siis ongi ta teil ajutine.

Vaja on kõigest pöörata iga päev oma tervisele tähelepanu konkreetselt 5-10 minutit. Ainus tingimus selleks on, et te kasutate pidevalt praktikas tervise kontseptsiooni.

Tervise kontseptsioon on lihtne metoodika, mis võimaldab tervist hoida ja seda taastada kõige väiksemate aja ja jõu kuludega.

Tervise kontseptsioon rajaneb kahel põhimõttel:

  1. Kompleksne lähenemine
  2. Rakkude taastuvus

1. Kompleksne lähenemine

„TERVIS, see on täieliku füüsilise, hingelise ja ühiskondliku heaolu seisund, mitte lihtsalt haiguste või kehaliste kahjustuste puudumine.“ – WHO põhikirjast

Hingeline seisund, õhk, vesi, toitumine ja füüsiline aktiivsus

Hingeline seisund (psühholoogia)

Hingeline seisund avaldab tervisele väga suurt mõju. Krooniliste solvangute, viha, kadeduse ja teiste ligimeste ja ka iseenda vastu suunatud negatiivsete tunnete tõttu tunneb inimene pidevalt teda hävitavaid tundeid ja emotsioone. Stressiseisundis, mida organism võtab kui ähvardust elu suhtes, lülitub toidu seedimine aegajalt üldse välja. Seepärast on heaks terviseks vaja püüelda harmoonia poole ümbritseva maailma ja iseendaga, omada positiivset suhet eluga ja soovi olla terve, tegelda vaimse arenguga ja vältida negatiivseid emotsioone.

Füüsiline aktiivsus

Organismi kõigi süsteemide töövõimekuse alalhoidmiseks, seesmiseks ainevahetuseks on liikumine vajalik (harjutused, hommikuvõimlemine, jalutuskäigud, spordiga tegelemine, jooga, massaaž jne).

Õhk

Tänaseks päevaks on õhuhapniku sisaldus, seda eriti suurlinnades, tugevasti vähenenud. Kuid me võime suurendada organismi poolt omastatava hapniku hulka ja muuta tema jõudmise rakkudeni tõhusamaks, seda just tänu kaasaegsete antioksüdantide tarbimisele.

Kas te teate?

Et te võite kui palju tahes hingata värsket õhku, kuid rakud kannatavad ikka hapnikupuuduse all, kui teie organism on happeline. See hapnikupuudus muudab organismi omakorda palju enam happelisemaks. Nii tekib surnud ring.
Antioksüdandid on ained, millised võivad aeglustada või pidurdada organismi happestumist.
Nad neutraliseerivad või muudavad kahjutuks vabade radikaalide negatiivset tegevust, soodustavad rakkude puhastumist, tervenemist ja uuenemist. Samuti aeglustavad nad vananemist, alandavad vähki- südameveresoonkonna haigustesse, lihaste düstroofiasse ja muudesse haigustesse haigestumise riski.

Antioksüdandid kiirendavad vigastatud rakkude ja kudede taastumise protsesse

Seega võime öelda, et piisava toitainete tarbimise juures stimuleerivad antioksüdandid organismi enesetaastamise protsesse, soodustades paljude, sealhulgas krooniliste, haiguste ravimist.
Kaasaja kõige võimsamaks antioksüdandiks on mikrohüdriin. 1 kapsel sisaldab antioksüdante sellises aktiivses koguses, kui seda on 10 liitris värskelt pressitud apelsinimahlas.

/järgneb/

[quote_box_center]P.S. Tartus, Rüütli 5 asuvas Kungfu kohvikus toimub 16. juunil, algusega kell 18.30 terviseteemaline koolitus,  kus räägitakse just tervisekontseptsioonist, eluvalemist ja 4 sammust tervise taastamisele. Peale allakirjutanu esineb veel Toomas Sepp Tallinnast.[/quote_box_center]

Tartu 16 juuni koolituse plakati

 

Soovid Hingepeegli tegevust TOETADA?
IGA KOLME KUU TAGANT: 31. märts, 30. juuni, 30. september ja 31. detsember, LOOSIME oma toetajate vahel tänutäheks välja suuremad ja väiksemad meened.
Tulgu iga sinu poolt jagatud energiapanus sulle vähemalt 10x tagasi, sest sellised on külgetõmbeseaduse reeglid.

Seda saad teha siin ja võtab vaid hetke. Täname!

JÄTA OMA VASTUS

Palun lisa oma kommentaar
Palun sisesta oma nimi