Probleemid uinumisega? See lihtne nipp garanteenib kiire uninumise ja magusa une…

2
15257

Oled sa inimene, kellel on probleeme uinumisega ja sind ajab marru, kui su kaaslane jääb magama praktiliselt kohe, kui ta pea patja puudutab? Mul on sulle pakkuda kiire lahendus, mis aitab sul mõne minutiga uinuda ja sa ei pea enam tunde voodis vähkrema.

Kunagi keegi küsis, mis on unetus? Unetus on see, kui sa tead kõiki lambaid nimepidi…

Olen ise üks neist inimestest, kes on peale laste sündi pidevalt hädas olnud uinumisega. Seevastu minu kaasa on inimene, kes magab praktiliselt kohe, kui tal pea vaevalt patja puudutab. Mind on see alati häirinud, sest ise olen teises äärmuses, vähkren ja vehin voodis veel vähemalt tund või kaks, enne kui magama saan jääda.

Dr. Andrew Weil Foto: Amazon
Dr. Andrew Weil
Foto: Amazon

Aga ühel päeval sattusin praktiseerima dr. Andrew Weili hingamismeditatsiooni ühte tehnikat ja see tehnika aitab tõesti kiiresti uinuda, võin öelda, et pärast selle tehnika rakendamist uinun paari minuti jooksul. Selline muutus on lihtsalt suurepärane. Olen seda tehnikat juba veidi üle nädala jagu praktiseerinud ja saan kinnitada, et see tõesti töötab ja töötab esimesest korrast alates. Isegi mu vanem tütar, kellel oli sama probleem uinumisega, võttis nõuks katsetada ja ka tema kinnitab, et see toimib.  Esimesel korral pani tal see tehnika pea korraks valutama ning ringi käima, aga see möödus üsna kiiresti.

Ok, oled huvitatud ja tahad teada, mida see endast täpsemalt kujutab ja kaua see aega võtab ning mitu korda seda tegema peab? Kas sa usud, kui ma ütlen sulle, et see tehnika hõlmab endas ainult nelja hingamistsüklit ning seda peaksid tegema kaks korda päevas. Ühe neljase tsükli tegemine ei võta sult isegi minutit aega… Ah, et ei usu? See pole lihtsalt võimalik! On küll, tee proovi ja veendu ise.

Hingamine

Esmalt hinga sügavalt suu kaudu välja ning siis hinga nina kaudu sisse ning loenda neljani 1,2,3,4 – sa võid loendada sekundite kaupa, aga alguses on seda võibolla natukene ebamugav teha, seega soovitan sul loendada veidi kiiremini kui sekundi kaupa. Umbes kolme sekundiga saad neljani loetud. Nüüd hoia hinge kinni, loendades samal ajal seitsmeni 1,2,3,4,5,6,7, milleni peaksid sa selle kiiruse juures jõudma ca´ 5 sekundiga. Viimaks hinga suu kaudu sügavalt välja, loendades ise samal ajal kaheksani 1,2,3,4,5,6,7,8, milleni peaksid jõudma  ca´6 sekundiga. Uuesti nina kaudu sisse, loendad neljani. Hoiad hinge kinni ja loendad seitsmeni ning hingad sügavalt suu kaudu välja ning loendad kaheksani. Kordad seda tsüklit neli korda ja kõik. Edasi hingad juba oma loomulikus rütmis edasi.

Kuidas aitab see tehnika uinuda?

See tehnika aitab neutraliseerida kehas tekkiva loomuliku adrenaliini ning rahusatab keha maha. Esmakordselt seda hingamist tehes, võid tunda end ebamugavalt, sul võib tekkida kerge pearinglus, pea võib valutama hakata, aga need kõrvalnähud mööduvad kiiresti. Sinu südame löögisagedus aeglustub, meeled selginevad ning peas kondavad mõtted, mis ei lase sul uinuda, kaovad. Tee juba täna õhtul proovi ning anna teada, kuidas see sinu puhul toimis.

Seda harjutust tee minimaalselt kaks korda päevas, soovi korral võid teha rohkem, aga iga kord neli hingamistsüklit korraga, mitte rohkem. Näiteks alustad õhtul voodis olles.  Teise tsükli kordad siis, kui hommikul üles ärkad, või kordad hoopis kontoris lõunapausi ajal. Vahet ei ole, millal sa seda teed ja kus sa parasjagu oled. Selle hingamistehnika hea omadus on see, et see ei pane sind õhtul lihtsalt magama, vaid maandab ka stessi ning muudab su rahulikuks ja tasakaalukaks.

Sellel on ka muid häid kasutegureid

Kuu aja möödudes, kui sa tunned end juba selle hingamistehnikaga mugavalt ja soovid oma tsüklisagedust muuta, siis võid sa tõsta hingamistsükli arvu absoluutse maksimumini ning selleks on kaheksa hingamist järjest ning jätkuvalt minimaalselt kaks korda päevas, maksimaalne korduste arv pole piiratud.

Alguses võib see tunduda kummaline ja harjumatu, aga usu, sa harjud sellega üsna kiiresti ning lisaks sellele, et sa uinud kiiresti, rahustab selline hingamine sind stressirikkal päeval stressiolukordades väga kiiresti maha. Vanasti soovitati lugeda kümneni, aga minu puhul pole kümneni lugemine kunagi toiminud…  Lisaks aitab see hingamistehnika ka isude kontrolli all hoidmisel. Enne, kui haarad järgmise sigareti või magusaampsu järgi, tee üks hingamistsükkel läbi ja vaata, kas ka pärast seda ihaled selle asja järgi või mitte.

Umbes kuu, pooleteise pärast märkad sa oma kehas toimunud muutusi, see tehnika aitab aeglustada südame tööd, alandab vererõhku, edendab seedimist, parandab vereringlust ja kui sul on terve elu olnud külmad käed-jalad, siis see tehnika aitab sul sellest anomaaliast vabaneda. Pean tunnistama, et juba selle lühikese ajaga, mil olen ise seda praktiseerinud, mu käed-jalad enam nii väga ei külmeta.

Mõnusat katsetamist ning anna teada, kas sellest oli sulle ka abi.

Soovid Hingepeegli tegevust TOETADA?
IGA KOLME KUU TAGANT: 31. märts, 30. juuni, 30. september ja 31. detsember, LOOSIME oma toetajate vahel tänutäheks välja suuremad ja väiksemad meened.
Tulgu iga sinu poolt jagatud energiapanus sulle vähemalt 10x tagasi, sest sellised on külgetõmbeseaduse reeglid.

Seda saad teha siin ja võtab vaid hetke. Täname!

2 KOMMENTAARI

JÄTA OMA VASTUS

Palun lisa oma kommentaar
Palun sisesta oma nimi