Bostoni maratonil aset leidnud sündmuste järelkaja
Õppisin ja ka omandasin kiirabiarsti eriala Oregoni osariigis. Mul on olnud väljakutseid rasketele arteriaalsete verejooksu, sisemiste verejooksu ja surmajuhtumiga ning paljudele teistele sündmustele. Räägin puhtast isiklikest kogemustest, mis puudutavad raskeid traumasid.
Järgnevalt on kõnekas foto amputeeritud näitlejast. Julgustan lugejaid minu teksti ja pilte kõrvuti asetama.
Kui sa kaotad plahvatuses oma jalad, siis reiearteri vigastuse tõttu kaotad 1 minuti jooksul pool oma verest. Kahe pärast oled surnud. Nüri jõu trauma tagajärjel verest tühjaks jooks on kõige hullem, sest liha on pigem rebitud, kui lõigatud tuues nähtavale rohkem arteriaalse ja vaskulaarse koe. Inimeses on 5 kuni 6 liitrit verd. Kui see sündmus oleks ka tegelikult juhtunud, näeksid verd KÕIKJAL. Samuti oleks näha arteriaalset purskumist. Suure tõenäosusega ta ka oksendaks pärast seda, kui näost lubivalgeks on tõmbunud, langedes seejärel deliiriumisse või minestanud.
Ja mis puutub žgutti … See pole isegi seotud vaid tundub niisama lõdvana rippuvat, millest poel arteriaalse vigastuse puhul mingit kasu. Ei mingit survet. Ka sõlme ei paista. Vasaku jala siseküljel on selgelt näha vahe žguti ja reie vahel. Ka tema kätel ei ole verd. Värv kätel ja huultel näitab head vereringet.
See on näitleja. See on lavastatud. Siiski, kuidas see neil õnnestus? Võin näidata.
Kuuendas kaadris näeme vasakul kapuutsiga meest jalavigastusega proteesi paigaldamas. Tema tähelepanu ja käed on just selle koha peal. Naine tema ees etendab varjavat rolli tema tegevusele.
Kaader 6
Sellel kaheksandal kaadril on protees paigas. Mõni sekund pärast plahvatust on sellel kapuutsiga mehel selle segaduse sees veel prillid ette asetada, mis on signaaliks.
Kaader 8
Nüüd üheksandal prillid ees kaadril, kapuutsiga mees loob silmsideme naisega, signaal vastu võetud.
Kaader 9
Üheteistkümnendas kaadris, kus kapuutsiga mees ja naine vaatavad ühte suunda, teeb naine avakäega viitesignaali, andmaks märku, et lavastatud vigastused on kaamerate jaoks paika sätitud. Tegutsemisaldis amputeeritud mees tõstab oma vasaku jala naise õlale. Verd ei ole. Luu on kuiv, verd ülalpool põlve ei ole. Samuti pole verd naisel ja ka arteriaalset purskamist ei ole … mitte midagi ei ole.
Kaader 11
Sellel neljateistkümnendal kaadril naine pöörab pea paremale, kuid hoiab peopesa veel ikka signaaliks avatuna. Kapuutsiga mees tema taga on naise taga ametis võltsvere kõnniteele valamisega. Amputeeritud mehel on nüüd mõlemad jalad õhus. Ülalpool põlvi verd veel ikka ei ole näha ja nahk näib kuiv ja puhas.
Kaader 14
Kahekümnendal kaadril on võltsveri ja võltsproteesid on nüüd paigas. Amputeeritud mees annab nüüd avakäega naisele märku, et kaamerad võib mängu tuua. Oleme nüüd juba 20 kaadrit edasi läinud ja ikka ei ole veel topelt amputeerimisest näha rippuvat liha ja nahka. Tema jalad ja naine on kuivad ja puutumata. Mõlemad teevad ühte ja sama käežesti.
Kaader 20
Need on näitlejad. See on lavastatud. See oli suitsupomm. Ei olnud mingit savipotiga naelapommi. Ei ole mingeid pommipanijaid, ainult patuoinad. Kui otsite püssimehi, vaadake Sõjaväge tänavatel. Jagage oma teadmist kõigiga.
Lisaks
Miski kogu selles loos haiseb taevani. Millal enne oled kuulnud otsaslennanud jalgade inimesest, kes ei veritse? Mõnede väitel on tegu söövitusega , kuid ilmselgelt pildil ratastoolis olevast mehest ei viita sellele. Miski muutus eelnevate ja pildi vahel, kus mees kaamerate ees ratastooliga minema veeretati.
Ja veel analüüsi Fist-Of-Freedomi poolt.
Allolev pilt on kolmanda osapoole fotograafide poolt teise nurga alt tehtud hetk pärast plahvatust. Seal on ilmne tõend lavastatud valesündmusest. Punase jaki ja pesapalli mütsiga põlvitav mees annab selgelt juhiseid valge T-särgiga mehele. Samuti on punaste varukate ja musta kostüümiga naine, kes eelnevatel piltidel oli kapuutsi ja prillidega mehe (kes assisteeris amputeeritud meest) taga, sellel kaadril aga hoopis neist eespool eemal.
Pange tähele lõdvestunud olekut kapuutsiga mehel. Pange tähele ka rahulikku valmistuvat asendit punaste varukatega ja musta kostüümiga ees paremal oleval naisel. Ja tema ees olevat märgistuseta võltsvere pudelit.
Vaadake vasakul olevat kauboimütsi käeshoidvat meest seal lihtsalt tegevusetult seismas. See on see sama näitleja, kes hiljem ratastoolis oleval amputeeritud mehel žgutti hoiab. Vaadates foto keskele näete mustanahalist naist end amputeeritud mehest eemale liigutamas, sest tema varjamistöö kaamerate eest sai tehtud. Tema kõrval on punaste juustega naisterahvas tema poole kummargil.
Võrrelge nüüd seda hiljem tehtud fotoga asetades need üksteise kõrvale.
Amputeeritud jalgadega meest assisteerinud kapuutsiga ja prillidega mees, kes ülemisel pildil istub ja kellel ei tundu midagi viga olevat on alumisel selili maas ja teda uurivad kaks inimest. Pange tähele rebendeid tema teksadel, kus ei ole jälgegi vigastustest nahal ega verest (ülemisel pildil). Punaste juustega naisterahvas aga on täpselt samas asendis, mis minut aega tagasi. Samal ajal jalgadest ilma jäänud meest ignoreeritakse täiel rinnal, kuigi temal peaks olemas suurim vajadus abistamisele. Alumisel pildil: Tema ümber on väike kogus võltsverd, kus mustanahaline naine teda varjates oli. Naine on kadunud … Mis temast sai? Võrdle seda fotot esimesega.
Mustanahaline naine, kes enne varjas amputeeritud mehe proteesivahetust, pööras pead paremale ja vasakule, andis käesignaale on nüüdseks verega kaetud ja kinnitatud selgroovigastuse raamile.
Meditsiinilisest seisukohast oleks vajanud amputeeritud mees esimesena tähelepanu, sest muidu oleks ta verest lihtsalt tühjaks jooksnud. Fakt, et mustanahaline näitleja viidi ära kanderaamil, samal ajal kui jalad kaotanud mees jäeti maha lebama on idiootne. Rääkimata asjaolust, amputeeritu kaotatud 5 liitrit verd oleks katnud terve inimesi täis platsi.
Traumadega kokkupuutumise kogemuse põhjal võin öelda, et see ei ole ehtne. Need on näitlejad. Kõik on lavastatud.
Ma tean mida paljud lihtsalt tahavad uskuda.
Ma ei imesta enam ammu absoluutselt mitte millegi üle.
Vaat siis…
Mnjah ja kui vaadata seda eelviimast pilti, siis vasakus servas paistab kollase varuka tagant naeratav abistaja. Ma kahtlen, kas sellises situatsioonis tuleks kellegil pähe naeratada. Ja jalgadeta mehe vasakul jalal on nahk kenasti kondi ümber kokku tõmbunud ning erilist agooniat tema näoilmest välja ei loe.